Vilken fredag!

Fredag kväll och jag har precis kommit hem från västkusten där jag varit tidigare idag på uppdrag. Innan jag önskar dig en riktigt fin helg, trots bakslaget för våren, måste jag berätta om vilken kanondag det varit idag.

 

Jag tror mig minnas att jag tidigare här på bloggen berättat om att fredagar ofta är dagar fulla av positiva besked, dagen idag blev inget undantag från denna ”regel”. Jo, kanske i alla fall, för det är sällan jag får så här positiva besked som jag fått idag. Nu är jag förhindrad att berätta vidare om detta ikväll, men jag lovar att återkomma i mitten på nästa vecka. Inte sällan följs ett positivt besked av ännu ett o s v, och så blev det idag.

 

Med sprudlande glädje vill jag nu till sist önska dig en riktigt fin helg!

 

 

Gert Ohlin

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: