Spännande höst

Tisdag morgon och jag skall precis köra igång andra arbetsdagen efter semestern. Men innan jag gör det på allvar tänker jag dela några tankar med dig.

Det världsekonomiska läget och krisen för Euron kommer sannolikt att starkt påverka höstens aktivitetsnivå här hemma i Sverige, men hur mycket och på vilket sätt är det nog ingen som riktigt vet idag. För egen och för Sustainable Performances del hoppas jag att hösten blir betydligt bättre än vad våren blev. Innan jag fick på semester fick jag en känsla av att hösten kommer att bli riktigt bra, låt oss hoppas att denna känsla kommer att visa sig bli riktig när vi så småningom summerar hösten i slutet på året.

Ha nu en bra fortsättning på dagen och veckan önskar

Gert Ohlin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: