Alla presterade på topp under Melodifestivalen

Måndag mycket tidig morgon och jag sitter, faktiskt, på tåget ned till Köpenhamn för vidare resa ut till Fyn. Till min glädje gick tåget idag och hittills ligger vi exakt på tidtabell vilket jag är tacksam för eftersom jag har en snäv anslutning nere i Köpenhamn.

I lördags kväll gästade Melodifestivalen Växjö och Vida Arena och gissa vem som var om inte undertecknad. För några veckor sedan deltog jag i en tävling från Coop och till min förvåning blev jag en av vinnarna till Melodifestivalbiljetter.

Under mitt besök på Vida Arena fascinerades jag alla medverkandes prestationer, både dem framför som bakom kamerorna. Att genomföra en direktsändning med så många olika moment som en Melodifestival innehåller kräver verkligen att varje person är fokuserad och toppresterar. Inte nog med det, det måste finnas en mycket tydlig och genomtänkt organisation bakom det hela också. Från min plats på läktaren kunde jag faktiskt inte ens notera en liten miss från någon, därför är jag fortfarande grymt imponerad av allas insatser.

Ha nu en fin start på arbetsveckan, så hörs vi längre fram!


Gert Ohlin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: