Angelägna chefer

Torsdag natt och jag har precis kommit hem till Växjö efter några uppe i Västerbotten. Resan hem från flygplatsen nere i Kallinge blev årets definitivt mest hala, nollgradigt med underkylt regn är inget att leka med.

Du som läser min blogg lite då och då vet att jag ofta fyller min dag med möten med chefer i allehanda situationer, den här veckan blev inget undantag när det gäller detta. Under dessa möten händer det ibland att jag få träffa verkligen angelägna chefer d v s chefer som har ett genuint intresse för sina medarbetare arbetssituation och välbefinnande. Efter varje gång jag haft dessa möten tänker jag på alla medarbetare som inte har en ”angelägen chef”. Vad säger du själv, upplever du att din egen chef verkligen är angelägen och mån om dig?

God natt önskas från Växjö


Gert Ohlin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: