Hoppas på Top Performance från Växjö Lakers ikväll

Tisdag kväll och jag har precis ankommit till mitt hotell här uppe i Umeå efter att tidigare idag haft ett möte nere i Dackebygden d v s i gränslandet mellan Skåne och Småland.  Idag är det Alla hjärtans dag så det känns extra tufft att inte få vara hemma en kväll som ikväll, men jag får ser framemot helgen istället. Senare ikväll blir det att gå på en Sportbar titta på hockey och mitt favoritlag Växjö Lakers som spelar hemma mot Skellefteå. Jag hoppas verkligen att de visar på ett riktigt Top Performance ikväll, för det kommer det helt säkert att krävas mot topplaget Skellefteå.

För egen del är det väl så att det är lite upp och ned med mitt eget Top Performance, ibland lyser man och ibland gör jag en slätstruken figur. Under de närmaste två dagarna här upp i Umeå är det verkligen viktigt att jag kan topprestera, annars kanske det kommer att dröja länge innan jag får möjligheten att besöka den här trevliga staden.

Nej, nu är det hög tid att kolla eftermiddagens e-post innan jag tar ledigt för dagen och går ut letar reda på någon trevlig Sportbar och installera mig fram en TV-skärm som visar matchen där jag hoppas att Växjö Lakers visar prov på ett verkligt Top Performance.

Håll tummar nu för Lakers + ha en riktigt mysig Alla hjärtans kväll!


Gert Ohlin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: