Längst bak i tåget i egen "kuppe"

Måndag eftermiddag och jag har precis kommit fram till Stockholm Central efter en lugn och fin tågresa hemifrån Växjö tidigare idag på förmiddagen. Idag åkte jag med SJ:s konkurrent VEOLIA i ett gammalt tågset från säkert 1970-talet. Eftersom jag har haft en massa arbete att utföra under resan upp valde jag att åka 1:a klass och fick då sitta längst bak i tågsetet i en helt egen 1:a klass kupé av verkligen modell äldre. Jag har därför haft en väldigt lugn och skön resa och fått massor av skrivarbete uträttat – tack VEOLIA för detta!

Jag hoppas du efterlevde mitt råd som jag gav dig i fredags och därför känner dig extra laddad inför den nya arbetsveckan, det gör jag i alla fall jag själv.

Ha en nu en riktigt trevlig vecka så återkommer jag imorgon.




Gert Ohlin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: