Top Performance - vilket fantastiskt lag

Måndag kväll och jag skall om några minuter sätta mig i bilen och fara tillbaka hem till Växjö efter en spännande dag i Skåne och här i Danmark. Den här veckan har verkligen startat lika intensivt som förra veckan avslutades – härligt när det rör på sig!

Kvällens korta blogginlägg fortsätter på temat ifrån förra veckan, nämligen Top Performance. Du skall bara veta vilket fantastiskt lag jag och projektledaren Margareta Oudhuis har lyckats formera. Med ett sådant lag är succén redan ett faktum, eller vad säger du om denna laguppställning:

    Docent Margareta Oudhuis (arbetsvetenskap), projektledare, Högskolan i Borås.
    Professor Stefan Tengblad (företagsekonomi), Högskolan i Skövde
    Professor Lena Abrahamsson (arbetsvetenskap), Luleå Tekniska Univer¬sitet
    Professor Sven Hemlin (psykologi), Göteborgs universitet
    Doktorand Leif Denti (psykologi), GRI, Göteborgs universitet

Det är inte med så lite stolthet jag nu offentliggjort denna laguppställning och jag ser som du förstår oerhört mycket framemot att få arbeta tillsammans med detta stjärnspäckade lag.

Ha en fortsatt trevlig vecka




Gert Ohlin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: