Ingen middagsgäst ännu

Fredag kväll och jag har precis kommit tillbaka hem hit till Växjö efter en trevlig dag nere I Köpenhamn, ett Köpenhamn som bjöd en varm och strålande vår sol.

Än så länge är det ingen som avkrävt mig någon middag med anledning av mitt inlägg tidigare i veckan, nu hade jag ju inte förväntat mig detta så någon överraskning är det inte. Däremot har jag redan fått en positiv återkoppling från en av Sveriges största fackliga tidningar, vem vet kanske de är tillräckligt modiga för att in min kritiska artikel ”Varför sitter facken på läktaren?” – spännande blir att se i alla fall.

Nej, nu tänker jag ta helg efter en intensiv vecka och redan ser jag framemot söndag förmiddag med frukost mm framför TVn för att se årets Vasalopp. Alltid lika skönt att se på när andra sliter…

Ha nu en jättefin helg så hörs vi igen på måndag hälsar


Gert Ohlin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: