Bloggpaus

Onsdag morgon och jag sitter här hemma och beklagar mig över min hälsa som inte varit på topp de senaste dagarna. Det som är mest irriterande är jag att tvingats ställa in två mycket viktiga möten i dag (ett i Stockholm och ett annat i Halmstad). Rent privat irriteras jag även över att inledningen på min semester nu är i allvarlig fara. Enligt en plan vi haft sedan i höstas skulle vi dra ut på den årliga MC-semestern ned till Franska Rivieran som i morgon eller senast på fredag morgon – hur det blir med denna nu är tyvärr osäkert. Oavsett tänker jag i alla fall ta en paus i mitt bloggande från och med idag till och med den 20:e maj d v s nästa blogginlägg kommer först den 21/5. Vill du se hur det går eller följa med mig ned till Sydfrankrike (om jag kommer iväg förstås) kan du följa mig på Twitter varje dag under hela min bloggpaus.

 

Ha en riktigt fin maj så hörs vi om drygt 2,5 vecka!

 

 

Gert Ohlin

 

PS Från och med nu kan följa mig på Twitter - @gertohlin Ds


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: