Slutspurten inför semestern står för dörren

Måndag morgon och jag skall strax sätta mig i bilen och köra iväg på veckans första uppdrag trots att det egentligen är Annandag Pingst idag och övriga Europa har ledigt.

 

I slutet på den här veckan går vi in i junimånad och slutspurten inför semestern står för dörren. Förmodligen blir det lika intensivt som det brukar vara inför semestern även i år trots det kärva tiderna. På tal om kärva tider så har jag nu en stark känsla av att hösten kommer att innebär en definitiv vändning uppåt, låt oss hoppas att jag blir sannspådd när det gäller detta.

 

Önskar dig nu en härlig sista arbetsvecka i maj!

 

Gert Ohlin

 

PS Från och med nu kan du följa mig på Twitter - @gertohlin Ds


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: