Prestationspotentialen är alltid större än du tror

Tisdag lunch och har lyckats att frigöra några minuter för ett kort blogginlägg innan jag går äter min lunch i personalmatsalen här hos min kund i Skåne.

Nästan varje dag slås jag av hur liten medvetenheten är kring potentialen för att öka prestationen hos både enskilda medarbetare, chefer och företag. Den vanliga reaktionen jag får är att alla sliter och släpar till toppen av sin förmåga, inte har jag/vi någon outnyttjad prestationspotential inte! Varje gång jag noterar detta triggas jag särskilt eftersom jag samtidigt vet att potentialen finns där. Det gäller ”endast” att komma åt sättet att frigöra densamma. Vill du komma åt din egen eller din verksamhets prestationspotential är mer vän välkommen att kontakta undertecknad på [email protected].

Ha en fortsatt trevlig dag önskar

Gert Ohlin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: