Sustainable Management, Sustainable Coaching and Sustainable Performance

Onsdag kväll och jag har precis checkat på mitt hotell här i Hofors efter en händelserik dag uppe i Malmfälten. Vintervädret i Gällivare med sol och 6 minus grader har jag bytt ut mot höstrusk och 9 plusgrader här nere i Hofors.

Eftersom klockan är sen och gubben är lite sliten så blir dagens blogginlägg endast en programförklaring för den närmaste tidens bloggande. Ordet Sustainable verkar ha blivit vår tids modeord om jag skall döma av allt som skrivs och sägs i media. Detta gläder förstås mig särskilt mycket eftersom jag arbetar inom Sustainable Performance. På begäran från några av våra kunder kommer jag under den närmaste tiden att resonera kring begreppen Sustainable Management, Sustainable Coaching och naturligtvis Sustainable Performance, men som sagt detta få anstå till imorgon.

Sov så gott önskar


Gert Ohlin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: