Personal Event nästan omöjligt att "räkna hem"

Tisdag kväll och jag inser att jag missade att blogga igår, men med den start den här veckan fått tror jag att du ursäktar mig. I går morse åkte jag på en däckexplosion på motorvägen sydväst om Örebro och idag är jag nästan totaldäckad av en riktig dunderförkylning, undrar hur resten av veckan kommer att bli.

På vägen hit till Västerås hörde jag på radion ett reportage kring påkostade s k event för personalen typ utlandsresor eller påkostade fester eller aktiviteter. Tyvärr hade SR missat att kontakta undertecknad i ärendet, för då hade jag säkert kunnat bidra till ett ännu bättre inslag eftersom jag har en stor erfarenhet av vad det som bidrar till bestående förbättrade prestationer. Naturligtvis kan man inte åstadkomma några sådan med att genomföra en enstaka aktivitet hur påkostad den än skulle vara.

Under resten av veckan kommer jag fortsätta mitt resonemang kring detta ämne.

Trevlig tisdagskväll önskas från Västerås



Gert Ohlin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: