Top Performance hör hemma på Idrottsgalan

Måndag eftermiddag och jag precis checkat in på hotellet precis i anslutning till Globen här uppe i Stockholm. Om några timmar kommer jag att vara med när Idrottsgalan drar igång, I år är det fjärde året som har nöjet att få vara med på detta stora event. Precis som tidigare år kommer jag inte heller i år att få något pris, däremot hoppas jag verkligen att jag får många tillfällen att berätta om vårt forskningsprojekt Top Performance. Är det någonstans detta projekt hör hemma så är det verkligen här på Idrottsgalan där den svenska idrottseliten samlas.

Ser du någon i svart kostym med röd slips och med grå och nästan vit kalufs som vinkar så det är det med största sannolikhet mig du ser.

Vi hörs i morgon från Bohuslän

Gert Ohlin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: