En mycket tyst dag

Torsdag eftermiddag och jag skall strax lägga av för dagen, först skall jag bara förbereda mig inför morgondagen. Nu är det högst osäkert om jag kommer att kunna arbeta imorgon eftersom jag idag inte har någon röst och just rösten är ju mitt främsta verktyg (eller är det hjärnan kanske J?)

 

Det är få dagar jag inte sitter minst några timmar i telefonen, men idag har det varit en sådan dag. På grund av rösten så har telefonen fått vara avstängd hela dagen, istället har jag mejlat som aldrig förr. Det verkligen tur att det finns flera bra sätt att kommunicera med omvärlden.

 

Ha en trevlig torsdagskväll önskar

 

 

Gert Ohlin

 

PS Från och med nu kan följa mig på Twitter - @gertohlin Ds


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: