En föraning om våren

Fredag kväll och jag har precis avslutat veckans arbete och summerat dagens givande möte nere i Halmstad. Idag har vi här i södra delarna av landet fått känna av en föraning om våren, solen har inte bara lyst från en blå himmel den har även värmt en hel del så snön har verkligen börjat krympa ihop nu. Till helgen hörde jag att vi har regn eller blötsnö att vänta så undrar hur mycket av det vita på marken som ligger kvar på måndag morgon?

Nej, nu väntar köket, ja inte bara köket förstås, på att jag skall inta min plats framför spisen och laga till något gott till fredagskvällen. Med tanke på den senaste tidens bloggande kring Top Performance hoppas jag att jag kan leva upp till detta nu om en stund.

Jag önskar dig en riktigt trevlig helg!


Gert Ohlin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: