Top Performance har sett världens ljus

Onsdag kväll och jag har precis checkat in på mitt favorithotell, Artic Hotell, här uppe i Luleå. Vissa dagar blir helt enkelt väldigt annorlunda i förhållande till andra, i dag har varit en sådan dag. Spännande, konstruktiva och framåtriktade diskussioner hela dagen, kan det bli mycket bättre?

Innan jag går ut och äter middag vill jag, faktiskt lite högtidligt, tillkännage att Top Performance kommit till världen. Du som läser min blogg flitigt vet att jag utlovat information kring ett spännande framtids- och forskningsprojekt. I måndags kväll blev vår ansökan om forskningsbidrag från Vinnova klar, så nu har vi bara att se framemot deras bedömning. Projektets namn har vi bestämt till Top Performance och naturligtvis har vi också lyckats lägga vantarna på domänen med samma namn (top-performance.se). Senare här under våren kommer projektet att ha sin egen hemsida dit du kan vända dig för mer information om projektet och dess utveckling. Men, redan i morgon kommer jag att lätta lite på förlåten och beskriva vad Top Performance kommer att handla om.

Trevlig lillördag önskar

Gert Ohlin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: