En heldag framför skärmen



Växjö måndag kväll och jag har strax tryckt på sista tangenten för den här dagen. Idag har jag suttit och filat på en ansökan till Vinnova hela dagen så huvudet känns lika fyrkantigt som bildskärmen framför mig.

Med tanke på risken för att någon av våra konkurrenter får nys om vår ansökan om forskningsmedel från Vinnova kan jag tyvärr inte utveckla detta vidare här och nu, men var så säker att jag återkommer så snart vi har fått klartecken från Vinnova och de andra finansiärer vi diskuterar med just nu.

Utanför mitt fönster har vintersolen lyst intensivt hela dagen, synd att man inte kunnat vara ute och fått lite solstrålar på näsan. Vintersolen för normalt kyla med sig så här års, och visst är det kallt nu även här nere i Småland. Till sist fick vi ändå känna av lite vinterväder den här vintern också. Men nu längtar jag efter våren och bara fina MC-vägar. Varje år vid den här tiden skriker det i MC-tarmen efter våren och dagen för den första turen på två hjul, men jag får säkert hålla mig ännu ett par månader d v s hela februari och mars innan det blir dags.

Ha en trevlig måndag kväll och en fin fortsättning på veckan!


Gert Ohlin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: