Ingen hittills som gjort sig förtjänt av en middag

Torsdag kväll och jag har liksom igår bakom mig en trevlig dag på västsidan av vårt avlånga land. Tidigt i morgon bär det av söderut mot Danmark så att jag får lite omväxling i mitt resande.

Gårdagens blogginlägg fick mer uppmärksamhet än jag hade räknat med, så ett tag blev jag lite orolig för att tvingas leva upp till mitt löfte om en god middag (man kan ju aldrig vara 100 % säker på att det inte dykt om någon ny seriös aktör på medarbetarundersökningsmarknaden utan min kännedom). Men fram tills ikväll är det i alla fall ingen som avkrävt mig en middag beroende på att jag har fel i mitt påstående och jag kommer definitivt att kunna sova gott i natt utan att befara att detta skall hända imorgon heller. Det jag också gjorde tidigare idag på morgonen var att skriva en debattartikel kring samma tema som gårdagens inlägg. Debattartikel med rubriken ”hur kan facken sitta på läktaren?” har jag sänt till de största fackförbundstidningarna i landet, det verkligen spännande om någon av dessa har modet att ta in densamma. Tyvärr är jag ganska luttrad vid det här laget så mina förväntningar är inte särskilt stora, men försöka kostar så lite.

Ha nu en trevlig torsdagskväll så hörs i morgon från Danmark

Gert Ohlin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: