Nu är det fullt ös vill jag säga...

Tisdag kväll och jag har äntligen fått några ögonblick över för att vårda min lilla blogg. Gårdagen var så intensiv att det inte fanns en sekund över och hela dagen idag har varit full av viktiga aktiviteter liksom också resten av veckan kommer att bli. Jag hoppas det här med full fart även kommer att gälla för näringslivet i stort från och med nu. För vår del inom Sustainable Performance ser våren och resten av året väldigt positiv ut. Behovet av prestationsförbättrande åtgärder blir bara större och större samtidigt som jag ser att väldigt stora delar av arbetslivet präglas av riktigt dåliga arbetsförutsättningar.

Trevlig tisdagskväll önskar Gert Ohlin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: