Höga kusten

Onsdag eftermiddag och jag sitter i en bil vid sidan om min kompis vid ratten på väg ned till Småland från Norrbotten där vi startade vid lunch tidigare idag. Har vi flyt med trafiken så räknar vi med att vara tillbaka nere i Växjö runt 03.00 i natt.

Just nu susar den oerhört vackra Höga kusten naturen förbi utanför och om bara någon minut så skriver jag det fortsättningen uppe på den imponerande Höga kusten bron.

Det blev en liten paus i mitt skrivande då jag var tvungen att njuta av den fantastiska utsikten från bron som vi precis passerat nu. Framför oss har vi en stor del av vårt avlånga land att passera trots att vi redan tillryggalagt 50 mil.

Önskar dig till sist en trevlig lillördagskväll

Gert Ohlin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: