Jag arbetar varje dag med hållbar prestationsutveckling

Onsdag lunch och jag har lyckats få en stund över här i Stenungsund för min dagliga bloggvård. Idag liksom i princip alla dagar arbetar jag med hållbar prestationsutveckling d v s ge råd till och tillhandahålla verktyg för att öka och förbättra enskildas (chefer och/eller medarbetare) och verksamheters prestationer. Det är som du säkert förstått genom alla mina tidigare inlägg har jag ett fantastiskt stimulerande arbete som jag aldrig kan bli trött på.

Idag på förmiddagen har jag bakom mig ett antal mycket intressanta samtal kring hur detta kan gå till på det företag jag befinner mig idag. Jag slutar aldrig att imponeras av det engagemang som ofta finns hos den enskilda medarbetaren när det blir tal om att förbättra både egna prestationen såväl som hela verksamhetens prestation.

Med dessa ord vill jag önska dig en eftermiddag full av bra prestationer.

Gert Ohlin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: