Vilken kanonstart på 2013!

Måndag kväll och jag har precis kommit hem efter årets första säljmöte med en ny kund. 2013 kunde faktiskt inte ha startat bättre än det nu har gjort, tänk att få till en affär redan på första mötet i år – vad månde inte bliva av detta år?

Nu skall jag inte slå mig för mycket på bröstet, en sådan början på året den förpliktar samtidigt. De flesta bedömare säger ju att 2013 kommer att bli ett tufft år, åtminstone de första två eller tre kvartalen. Just av denna anledning är det särskilt viktigt att starta upp arbetet med toppfart redan från början. Någon mjukstart tror jag inte på lika lite som jag tror att man skall lyssna för mycket på dem som spår att 2013 kommer att bli ett tufft år.

Med dessa positiva vibbar inför resten av året önskar dig välkommen igen att läsa min blogg.

Vi hörs i morgon!


Gert Ohlin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: