Sista hela arbetsveckan i april för det här året

Måndag eftermiddag och jag skall strax gå in i ett möte här uppe på Sky City på Arlanda som jag klämt in före min avresa till Helsingfors senare idag.

 

April börjar så sakteliga gå mot sitt slut och efter den här veckan så återstår det bara Valborgsmässoafton innan vi säger tack och farväl till april för det här året. På väderfronten har april inte haft mycket att bjuda på, låt oss hoppas att maj kommer med sol och värme i stället.

 

För egen del är det också den sista hela arbetsveckan innan min efterlängtade MC-semester som tar sin början på torsdag i nästa vecka. Just nu så räknar jag dagarna och nästan timmarna tills jag får slänga mig upp på sadeln för färden ned till Medelhavet.

 

Nej, nu ser jag att mitt möte strax sätter igång, så nu måste jag avsluta dagens inlägg med önska dig en trevlig arbetsvecka så här i slutet på april.

 

Gert Ohlin

 

PS Från och med nu kan följa mig på Twitter - @gertohlin Ds


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: