Ett litet smakprov på hörselskada

Fredag lunch och jag skall strax gå ut äta lunch med min kund, denna tysta dag. När jag landade tidigare idag på Arlanda slog ett otroligt lock till för mina öron, tyvärr har detta inte släppt ännu och jag hör oroligt dåligt eller är det så att alla i min omgivning bestämt sig för att bara viska till mig idag.

Denna otrevliga bekantskap med hörselproblem som jag haft idag har fått mig att verkligen värdesätta min, i vanliga fall, mycket goda hörsel. Jag känner just nu oerhört mycket sympati för alla dem som har riktiga hörselskador, vilket otroligt handikapp! För egen del hoppas jag på att locket skall släppa när jag flyger söderut igen i eftermiddag.

Ha nu en riktigt skön helg önskar


Gert Ohlin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: