Vad får man om korsar Zlatan med Kamprad?

Måndag kväll och jag har hela dagen suttit och analyserat och skrivit på en större rapport. Måste tyvärr konstatera att min fysiska arbetsmiljö i termer av ergonomi har en hel del i övrigt att önska, men vad gör väl lite ont i ryggen och nacken…

Har du varit inne på Top Performance hemsida och tittat ännu, om inte besök www.top-performance.se . Vår startsida toppar vi med kvällens rubrik på det här inlägget. Med detta vill vi signalera vad projektet Top Performance handlar om d v s att överföra kunskaper från och till idrotten och näringslivet om hur man kan skapa en topp presterande verksamhet. Tycker du detta låter spännande rekommenderar jag dig att hålla koll på Top Performance hemsida plus att fortsätter att följa mig på bloggen och på Twitter (@gertohlin).

Ha en fortsatt trevlig vecka och en trevlig måndag kväll så hörs vi imorgon


Gert Ohlin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: