Perfrormance Management i motionsspåret

Fredag lunch och jag gläds åt det snart är helg igen, dock återstår en hel del att göra plus bilresan hem till Växjö.

Följer du mig på Twitter så har du under veckan läst att jag blivit väldigt förtjust i min nya App – RunKeeper. Skulle du mot förmodan undra varför, så är svaret mycket enkelt – det handlar helt enkelt om Performance Management i motionsspåret för min del. Jag är helt övertygad att mitt motionerande kommer att öka både i volym och i kvalitet genom den energi jag får genom RunKeeper. Efter varje motionspass får jag utförlig data över vad jag har presterat, inte minst påverkas jag av mängden kalorier jag förbrukat. Till helgen hoppas jag att jag kan förbruka en hel massa nya kalorier.

Önskar dig nu en riktigt skön helg!

Gert Ohlin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: