Varför Top Performance

Fredag kväll och jag har precis kommit upp hit till Stockholm, eller närmare bestämt Skarpnäck där jag skall vara över helgen. Innan helgaktiviteterna får min fulla uppmärksamhet tänker jag avsluta veckan bloggande med att redovisa de viktigaste skälen bakom vår satsning på projektet Top Performance.

Inom idrotten, inte minst inom lagidrotten, arbetas det ständigt intensivt och medvetet på att ge de enskilda idrottarna och laget så optimala förutsättningar som möjligt. Top Performance syfte är att på ett brett sätt kartlägga och beskriva de faktorer som har störst inverkan på lagets prestationer. Genom denna forskning räknar vi med att få fram sådan unik kunskap och data som kan ligga till grund för en jämförelse med förhållandena inom arbetslivet. Det som kommer ut av en sådan jämförelse kommer avsevärt och helt avgörande att stärka det unika i vårt, Sustainable Performance AB, erbjudande till marknaden.

Nu önskar jag dig en riktigt trevlig helg


Gert Ohlin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: